Tuesday 21 July 2009

SCRAPTRÄFFS UTMANING!!!

Jag var med och arrangerade en scrapträff i Trelleborg i helgen, och då passade jag på att ha en utmaning: att man skulle göra en babysko efter mallar som jag har hittat på nätet.

Först ut med flickskon är Eva Jönssons bidrag! Papper från Kaisers nya kollektion: Garden Arabesque - Lattice (P399)

... nästa , pojkskon, är även den gjord av Eva Jönsson. Pappret heter Fountain (P398)

och sist ut: mitt bidrag - Floral (P396)
Jag kanske ska berätta att utmaningen vanns av Eva Jönsson!!!
- - -

Och här kommer mallarna!



- - - Jea - - -

1 comment:

  1. Måste kommentera att den lilla flickskon blev mycket uppskattad av en nybliven mamma, använde denna istället för Grattiskort.
    Tack för möjligheten att tillverka den, blir flera sådana.

    ReplyDelete