Wednesday 14 October 2009

FÖRSTA DELEN!

Idag är det minsann jag som har skapat!
Jag visar den första av två idag!

Jag har använt papper ur Kaisers kollektion "Loire Valley": Angelica-LV121, Dahlia-LV122 samt Celandine-LV123. Och så svart cardstock, förstås!

Egentligen brukar jag inte ha så mycket på mina layouter, men denna gången försökte jag verkligen!


Blommorna är egenhändigt stämplade med min Reprintstämpel "Brev från Toscana". Jag använde svart stämpelfärg. Tyckte att resultatet blev RIKTIGT bra!


Underbara, underbara brads! Känns som det är synd att använda dem... de är ju så vackra!


Dessa har art.nr: R1137


och dessa bruna har art.nr: R1126





Här är ytterligare en sort, men den har jag ej använt ännu...


R0996 är detta art.nr.









- - - Jea - - -

3 comments:

  1. Lovely lovely som vanligt! :)Jag vill ha de papperna!

    ReplyDelete
  2. Alldeles alldeles underbar....

    Du är grym!!! Säger som Maria.. jag vill ha de där papperna!

    //Emma

    ReplyDelete
  3. mycket snyggt! vill ha ...........
    kram Gunilla

    ReplyDelete