Wednesday 2 December 2009

FÖRSTA TÄVLINGSBIDRAGET!

Och det är Martha Johansson som har skapat!

"Jag har valt rad rad öljetter-punchinella-embossat-ask-halvpärlor. Jag har gjort ett kort som också är en ask med plats för värmeljus, tändstickor och några påsar te. Papprena är Kaiser. Jag har klippt ut trollsländor och embossat dem med clearpulver för att göra dem stadigare. Jag har även guldembossat en del av texten jag har gjort med hjälp av min dymo.
Öljetterna har jag trätt band igenom för att låsa asken/kortet. Jag har dekorerat med punchinella och även lagt det över ljusen i asken. Jag har använt halvpärlor för att markera texten på framsidan och även på tändsticksasken."











Vill du också ha chansen att vinna en Ultimate Pro, så följ länken!

- - - Jea - - -

No comments:

Post a Comment