Thursday 15 April 2010

NY TÄVLING!!!

Den här gången var det DT-Maria som utmanade resten av DesignTeamet att scrappa en layout i mönstrade papper. Alltså ingen cardstock fick användas! Många i DesignTeamet antog utmaningen och deras tolkningar kommer strax!
Jag tyckte att detta var helt perfekt utmaning till alla andra också!
Vill du vara med och tävla? Scrappa då en layout med hjälp av mönstrade papper - ingen cardstock.
Vinnaren blir GästDesigner hos Reprint, och får ett scrap-kit hemskickat! Tycker du att detta låter kul så maila in ditt bidrag till reprint@live.se samt länka till Reprints blogg när du lägger ut ditt alster i din egen blogg. Sista tävlingsdagen är 30 april.
LYCKA TILL!

Såhär blev DT-Marias eget alster!






- - - Jea - - -

8 comments:

  1. kanonrolig tävling

    kram teolinda

    ReplyDelete
  2. EN fråga bara, kan man göra ett kort eller måste det vara en layout? (svara på någon av bloggarna eller min mejl sagatenho@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Bra och rolig utmaning!!!!! Inte ofta jag använder bara mönstrade papper! Tack för fina inspirationen....mitt bidrag finns här http://linapyssel.blogspot.com
    kramar till er
    Lina

    ReplyDelete
  4. Jätterolig utmaning! Mitt bidrag är skickat samt upplagd i min blogg och länkad till er :)

    ReplyDelete
  5. Jag har också skickat in ett bidrag och länkat från bloggen :)

    Tack för en rolig tävling!

    ReplyDelete
  6. Jag har oxå länkat mitt bidrag samt skickat in det via mail. Kul utmaning!

    ReplyDelete
  7. Kul!! detta får jag hänga på... vem vill inte bli gästdesigner?!!
    KramiZZ//Ullkika

    ReplyDelete
  8. Jag tar mina chanser trots den hårda konkurrensen. Här kommer mitt bidrag:
    http://mittkreativakaos.blogspot.com/2010/04/med-bara-monstrade-papper.html
    Kram
    Pysselpetra

    ReplyDelete