Friday 16 July 2010

HITTA NEMO

DT-Anna har postat följande inlägg:

Passerade det här akvariumet på semester för några år sedan och när jag såg fiskarna, tänkte jag på Disney filmen "Hitta Nemo".
Fick nu ett mönstrat papper från Reprint som jag tyckte passade till firrarna ;)
"Skattkistan" har jag ritat på cardstock och haft distress Ink på. Jag har sedan fyllt skatten med pärlor och ädelstenar.
För att få lite mer liv på växterna har jag lagt på glitterlimmet "Waterfall".













Material-lista;
Mönstrat papper från Webster US1738D
Cardstock: Mediterranean CC340, Artisan Pool CC350, Cinnamon Stick CC660 och French Vanilla CC690
Dekorationer: Pearls vita, Rhinestones turkos och ljusgrön, brads "små nyckelhål och nycklar", epoxy stickers, glitterlim "Waterfall".
Fotomattorna har jag skrapat med edge scrapper och sedan chalkat med Distress Ink "Vintage photo".

Rubriken är stämplat med alfabetet "BRIM09"


- - - Jea - - -

No comments:

Post a Comment