Wednesday 10 November 2010

Ask till Pappa

Hej!
På söndag är det Farsdag.
Jag har gjort två olika askar med dekorerade lock.
Jag har klippt från olika papper, så att det ser ut som skjorta, kavaj och väst.
Knapparna är pearls.

Det mönstrade papperet och klockan är från Graphic 45.


En mer stilren look.

Då är det bara att fylla askarna med något speciellt, till pappsen.

Askarna har jag vikt med Ultimate Pro.
Allt material hittar ni hos Reprint.
Önskar er alla en trevlig dag
och så får jag passa på att säga Grattis till farsdag Pappa.
kram Anna A

3 comments:

  1. Men vilken fin ask, det finns ingen mall till den?

    ReplyDelete
  2. Tack,

    Jag ritade av delarna för hand, men jag ska försöka mig på att göra en mall. Jag återkommer.
    Mvh
    Anna A

    ReplyDelete
  3. Åhh vilken härlig idé, alltid svårt att göra något "coolt" till män. Ser fram emot en mall...
    Tack för alla tips man får av alla er duktiga och kreativa skapare!
    Mvh Eva i Kalmar

    ReplyDelete