Sunday 8 May 2011

Angels are watching over you...



Som många av er redan vet tycker jag LO är det svåraste som finns att scrappa... Så nu övar jag flitigt! ;)
Här har jag scrappat en bild över den gamla stenbron i Karlstad, bilden är tagen när min goa vän och DT-kolega Ulrika sprang ett lopp förra året. Jag och mina två äldsta barn var och hejade på, det regnade ett underbart sommar regn... Pappren jag använt kommer från Bo Bunny.




Tim Holts die "Sewing Room" som fått "Heart Wings" till vingar och "Caged Bird" till kjol.




Önskar dig en bra dag!

Kram Marie!

2 comments:

  1. Åh så fin den blev!!!!
    Övning ger färdighet;-)
    Kramar<3

    ReplyDelete
  2. Du behöver ingen övning, Marie, den här är UNDERBAR! Och den dagen minns jag alldeles väldigt bra, och att ni stod och hejade halvvägs gjorde att jag orkade springa hela vägen in i mål! :) (Men jag minns inte att det var så vackert som på fotot, jag tyckte att det var mest trångt och svettigt)

    ReplyDelete