Tuesday 30 August 2011

Hus...

En när och kär har flyttat hemifrån.
Till råga på allt så går han och fyller år :)
Har sett så många huskort på nätet, så nu har jag provat att göra ett eget.

A close relative has moved to his own place.
And also, his birthday is coming up.
On the web I have seen so many "house cards" that I descided to make one of my own.


Basen är svart cardstock som jag sedan laget ett lager mörkblått mönstrat papper på.
Huset är vit cardstock som jag färgat in med distresser och sedan torrembossat med en folder, Bricked, från Tim Holtz. Färgerna jag använt är "Aged Mahogany" och "Vintage Photo"
I fönstret så lyser det av gul/orangedistressad cardstock.
Taket är klätt med remsor av brun cardstock som jag använt en punch från Martha Stewart på.
Gräset och skylten är utskurna med Slicen.

The base for the card is black cardstock that I have covered with a dark blue paper.
The house is white carstock that I have distressed  and then embossed with "Bricked", a folder from Tim Holtz.  The colours I used was "Aged Mahogany" and "Vintage Photo"
In the window I have mounted a piece of cardstock that I have distressed with "Mustard Seed" and "Spiced Marmalade".
The roof is made by strips of brown cardstock that I have punched with a punch from Martha Stewart.
The grass and the sign is cut out with my Slice Machine.

Ha en bra vecka på er :)

Have a great week :)

//
Maggan

No comments:

Post a Comment