Monday 7 January 2013

A winter greeting


Jag tycker det är bra att ha flera enkla kort på lager, man vet aldrig när det är dax för en gå bort present. Då är de trevligt med ett personligt kort till.

I think it's good to have several simple card at home, you never know when it's time for a "going away gift". Then they are nice with a personalized card.


Till detta kort har jag använt ett vitt cardstock som bas. Kortet är ungefär lika stort som en tag. Nedre delen av kortet har jag embossat med hjälp av en embossingfolder. De upphöjda mönster som då bildades strök jag försiktigt en Distressdyna över, man får vara lätt på handen annars kommer det färg överallt. Jag har provat.  ;)

For this card I have used a white cardstock as a cardbase. The card is about the size of a tag. On the lower part of the card, I embossed, using a embossingfolder. The raised pattern formed I gently stroked one Distress Ink Pad over, you get a light hand otherwise it will color all over.
I have done it. ;)


Lilla vinterbilden på de fina barnen kommer från ett klippark. Som dekoration valde jag ett blått organzaband och en halvpärla.

The little winterpicture with the kids on come from a design paper with pictures. As decoration I chose a blue organza ribbon and a pearl.


Materials used:
Cardstock 10-1005 White
Design paper: KP0001 Klippark
Distress Ink Pad:  DIS018 Faded Jeans
Ribbon: Organza
Pearls: R0713 Creme Pearls


I wish you a great new scrap year!
/Dt-Marie

No comments:

Post a Comment