Tuesday 7 January 2014

Snön lyser med sin frånvaro...


Vem hade trott att det här skulle bli en snöfri jul?
Här i norr brukar vi, om inte en meter, så en halv ialla fall när det är jul.

Här har jag stansat ut en kortbas med en die som jag hade här hemma.
På det så satte jag ett lager med Reprints fina papper i A4.
Deras nya blommor och sedan en superfin stämpel.
Jag tycker inte att den är jul bara, så den får nog hänga med på fler kort innan grönskan kommer :)

Ordet "Glitter" har jag lagt på just lite glitter så att det skulle bli lite effekt ;)

Jaja, drömma går ju alltid, men om jag ska vara ärlig så är det strunt samma med snön nu.
Jag jobbar inom Hemtjänsten, så jag har nog så gärna snöfritt efter alla fastkörningar senaste vintrarna :)

Halka lugnt till nästa vecka gott folk :)

Kramen
Maggan

No comments:

Post a Comment