Friday 20 May 2016

Cat lover




Auf der Creativa habe ich mich total in die niedlichen Katzenbilder von Reprint verguckt und wollte sie heute endlich mal hier zeigen. Darum habe ich euch eine eine kleine Tüte mit dem hübschen Designpapier gewerkelt, versehen mit einem netten Spruch und natürlich darf auch das Glitzer nicht fehlen. Am oberen rand ist silbernes glittertape in zick-zack Form zu sehen.
I totally fell in love with these cute cat pictures at the Creativa this year and want to show them to you today. This is why I've created a litte bag made of pretty design paper, added a nice saying and just had to add something sparkling. At the top is a silver glittertape in a chevron shape.

Paper: Basic Collection, Lilac Stars RBC101
Image: Vinatge Cats K0017
Stamp: OM3016 C Schön dass - Schön, dass es dich gibt!
Ink: Staz-On, jet Black
Glittertape: Glitter Tape Chevron design - Silver
Ribbon: Reprint
Additional: 3D glue drops, crystal (epoxy stickers)

No comments:

Post a Comment