Sunday 30 October 2016

Autumn Greetings

Idag har vi haft en helt fantastiskt vacker höstdag med solsken och nästintill vindstilla. Såna dagar kan man verkligen ladda batterierna! Och ni har väl inte glömt att ändra klockan idag - tillbaka en timme, skönt.
Tonerna på trädens löv när solens lyser på dem har fått inspirera till färgerna på kortet idag. Orangeröd skala med brun botten och lite guld-touche.

Today we had an absolutely fantastic beautiful autumn day with sunshine and almost no wind. These days you can really recharge your batteries! 
The tones of the leaves when the sun shines on them has been inspiring to the colors on the card today. Tangerine scale with brown bottom and some gold-touch.


De vita papperslöven har målats med guld- och kopparfärg. Rosorna har redan en härlig ton i terrakotta som passar bra i färgtemat.

The white paper leaves have been painted with gold and copper colors. The roses already has a lovely tone in terracotta that fits well in the color theme.
 

Tack för idag! Kram, DT-Liza

Thanks for today! Hugs, DT-Liza


Paper: RP0066, cardstock CC040, CC720, Crafters Companion gold A4
Stamp: CSR1027 Clear stamp set
Decorations: Ros108 Toffe, CR23799 Vita blad, charms R3096 tekanna, R3049 teabag, 5065-52 organza apricot
Other: Dymo tape




1 comment:

  1. Men vad jag ska säga kan ändå resonera med fake rolex dig. Jag måste erkänna att den överväldigande majoriteten av klockor utrustade med automatiska basrörelser förlorade på mig för ett tag fake Rolex sedan - och om det är en känsla du kan känna igen, kanske du rolex replica vill ta hänsyn till denna B55. För att klargöra måste en klocka med en grundläggande ETA 2824 eller 7750 arbeta extremt hårt idag för att jag ska bli så fascinerad och upphetsad som Rolex replica jag en gång var. Korta kraftreserver, hörbart lindande rotorer och en repetitiv uppsättning funktioner ger mig inte längre fizz längre. Titta på var det enda och slutet av funktionsrelaterade rolex kopia och designrelaterade dilemma är att ha eller inte ha ett datum ... åh, och om vi har ett datum, vad är då den minst replika klockor påträngande platsen för det? När jag bär en klocka för min egen njutning, behöver jag den för att både locka mig och ge mig en paus från allt rolex kopior det tröttsamma nonsens.

    ReplyDelete