Sunday 5 February 2017

Hip hurray!

På våren har jag många runt mig som fyller år. Det är alltid bra att ha några grattiskort redo att ta till. Just detta har jag redan en person i åtanke för. Pappret med brädorna på är ett av mina absoluta favoriter (tillsammans med Basic Collection:-)!

In spring, I´ve many birthdays I want to celebrate. It´s always good to have some birthday cards ready to use. For this card in particular I already have someone in mind. The paper with the boards are one of my absolute favorites (along with Basic Collection :-)!


Jag har stämplat direkt på bakgrundspappret, jag ville få en liten känsla av "klotterplank". Några blommor i olika storlekar kompletterar det hela.

I´ve stamped directly on the background paper, I wanted to get a little feeling of "graffiti wall". Some flowers of various sizes complement the card.


Tack för idag! Kram; DT-Liza

Thanks for today! Hugs, DT-Liza


Papper: 6x6" RPP006, cardstock CC770
Stämpel: OM849K
Dekorationer: CR29225, två "gamla" blommor från Reprint, 5065-00 15mm

1 comment: