Wednesday 13 July 2011

Barnvagn till en nyfödd...

...liten tjej blev det för mig den här veckan.
Hittade en tutorial som jag bara måste prova :)
Och så här blev det.

Basen är cremevit cardstock som jag sedan limmat på ett lager med Bo Bunny "Jazmyne Symmetry" papper.
Ett helt underbart papper som vid första blicken inte är märkvärdigt, men när man vinklar det lite lite så gnistrar varenda rosa prick alldelens så där lagom mycket :)

Sufflett och handtag samt skötväskans knapp är brads i ljust gammelrosa.

I öppningen så dinglar det en liten "mobil" i form av ett hjärta upphängt i en liten silvertråd.

På suffletten så har jag limmat fast cremevit spets för att få ett mjukare intryck.

Här syns alla lager med pappersremsor i suffletten.

Baksidan av vagnen.
Här ska det hänga en liten "reg-skylt", bara jag med säkerhet vet vad namnet på den lilla blir.

Skötväskan...

Och sist men inte minst så måste det ju bäddas i vagnen :)

Ha en bra vecka på er alla.
Och kom i håg...
Allt material finns hos Reprint :)

2 comments:

  1. Såååååå fin vilka behagliga färger du använt. Super söt!
    Kram Marie

    ReplyDelete
  2. Säger bara....helt underbar...på alla sätt!
    mvh Eva

    ReplyDelete