Tuesday 19 July 2011

Vacker stämpel...

... och ett vackert papper och saken var biff.

Basen är ett cremevitt cardstock som jag sedan klätt med ett papper från Websters Pages "Come Fly with Me".
Stämpeln "MinCo blombakgrund" är en helt underbar stämpel :)
Här har jag stämplat den på akvarellpapper och sedan färglagt lite lätt med distresser.
Det målade motivet är sedan utstansat med spellbinders och sedan monterat på en bit cremefärgad cardstock.

På den nedersta delen av kortet så jag jag stansat ut en remsa i cremefärgad cardstock och sedan limmat fast en rosett/ett band över remsan.

 Ja och så här ser det ut lite från sidan.

Det känns som om det saknas nåt på kortet men jag vet inte vad riktigt, så det fick bli så här :)

Kramen till er alla och pyssla lugnt i stugorna.

No comments:

Post a Comment