Tuesday 8 May 2012

Sista inlägget med vintertema... Jag lovar ;)

Ja, åtminstone för ett tag framåt så får det vara bra med vintriga inlägg från mig.
Jag jobbar inom hemtjänsten, och tro på F om jag inte lyckades köra fast nu på vårvintern.
Och inte bara en gång, nej hela FYRA gånger samma helg :(
Ja, för att förtydliga, så är vintern allt annat än slut här i norr, då vi fick dryga decimetern med snö i lördags igen.
Men  det var inte då som jag körde fast ;)

Men vad ska man ge en snäll och hjälpsam person som kom med traktor och drog loss mig två av de fyra gångerna...
Choklad förstås ;)

Det blidde en ask med Noblesse som täcktes med vit cardstock.
På det ett lager med (jul)papper från Reprints egna kollektion.
Alla kanterna distressades med matchade blått, Stormy Sky.
Tyckte att snöflingorna passade så bra när det var så mycket av det vita fluffen just den helgen...
På bokstäverna och fordonen så har jag lagt ett lager med Glossy Accents med lite Distress Stickles under.
Hela asken är omgärdad av vit spets.

Som låsanordning så sitter det en glittrig brad och en bit silversnöre.

Med förhoppning om att det snart är vår även hos mig och alla andra som fortfarande har snö hos sig...
Scrappa lugnt :)


No comments:

Post a Comment