Tuesday 29 May 2012

Skillnader....

Kort som passar alla tillfällen, det är bra att ha hemma.
Det är ju inte alltid som det passar med "grattis", "lycka till" etc...
Så här har jag gjort ett neutralt kort som passar alla tillfällen :)
Men det var ju inte så kul att bara göra ett kort rakt upp och ner, så jag gick lös med mina Accents från Ranger.
Vet inte om det syns men sorterna jag har använt är Glossy och Matte.

Längs mot kameran så är det Glossy på knoppen och den gröna stjälken.
Längst bort så är det matte på "fästet" till blomman.

Och ett annat perspektiv.
På fjärilen så är det Distress Stickles i koordinerade färger, samma som på vingarna:
Sedan så är allt täckt med Glossy.

Här syns den matta effekten lite bättre.
Hade inte trott att jag skulle gilla matt så mycket som jag gör, men där blev jag glatt överraskad.
Den är ju verkligen jättefin, och minst lika användbar som den glansiga...

På den här bilden så ser man de olika effekterna lite bättre...

Och så här ser hela kortet ut :)
Många knasiga vinklar, men jag hoppas att det syns lite lite på effekterna.
Och som så många gånger förut, så talar papperet för sig själv.
Ännu ett supervackert papper från Websters Pages.


Ha en riktigt härlig vecka på er alla,
och har ni inte redan Accents från Ranger i lådan, så ut och handla.
Jag lovar att ni inte kommer att ångra er :)




1 comment: