Tuesday 3 July 2012

Popcorn The Bear... delad i två...

Åh så fina stämplar!
Popcorn the Bear från Crafters Companion finns i otaliga varianter.
Gulliga och användbara till mycket.
Nu när jag hittat den här så vill jag givetvis ha ALLA :)

Här kommer ett enkelt kort som jag är så nöjd med.
Stämplar är bra, men varför ska man använda hela stämpeln?
Det går ju faktiskt att bara ta... halva.
Och det har jag gjort här :)

På framsidan så är det bara en enkel vit cardstock.
På den så har jag satt fast halva mitt motiv som jag skurit ut från papperet jag färglade.
Textstämpeln kommer från samma set som björnen och är monterad på en bit lila cardstock.

På insidan så satte jag den andra halvan av motivet.
Även den är utskuren...

Lite annan vinkel på kortet ;)

Ja, framsidan från en annan vinkel med ;)
Jag är så nöjd med det här kortet som passade mitt humör för dagen.


Ha en härlig vecka på er alla där ute i världen.
Jag har börjat nedräkningen till semestern... 9 dagar kvar :)

Kram
Maggan





2 comments: