Tuesday 18 December 2012

God Jul God Jul...

Nu är det inte länge kvar inte.
Dagarna är få och det är massor att göra.
Jag tror att det är så för många...
Så här kommer ett par snabba alster igen ;)

Först ut är ett enkelt julkort.
Har ni hör mig säga det förut ;)
Reprints härliga klippark, monterat på cardstock i flera lager.
Den ljusa cardstocken är torrembossad med en Tim Holtz folder...

Sedan så är det en variant på mitt inlägg då förra veckan.
Ja förra veckan så blev det inte något från mig, för jag hade fullt upp med att öppna paket då jag fyllde år ;)
Tänk... 25 år... igen...

Ljus i all ära, men jag tycker nog mest om värmeljus.
Det känns lite mindre brandfarligt.
Ja, åtminstone om man skulle glömma att släcka det...
Ett ljus...

Och fyra ljus...

Framsidan...
Jag har stansat ut ramen med Tag and Bookplate från Tim Holtz.
Sedan har jag limmat fast det stämplade motivet bakom ramen och fyllt upp med utee och smält.
Blev som en emaljskylt :)

En bild säger mer än tusen ord.

GOD JUL PÅ ER ALLA!!

Julkramar
//
Maggan

No comments:

Post a Comment