Tuesday 10 September 2013

I´m dreaming of a white christmas....

Ja, det är ju så....
I skrivande stund så kan det meddelas att det är exakt tre månader och 14 dagar till julafton.
Inte för att jag är den som håller räkningen, men för att vara på den säkra sidan att jag inte missar julafton så jag har narturligtvis en app i min mobil också som har nedräkning till dopparedagen.

I år så ligger jag bra till.
Med tanke på att jag inte skickade några julkort utan har den som gjordes kvar så är det mindre många kvar att göra i år :)

Här har jag gjort ett snabbt och enkelt kort med Reprints nya julpapper som bara är sååå fina.

Blå cardstock och sedan det mönstrade papperet på.
Rubriken var som given, då det står "The Christmas Tree" redan.
Så...
Lite av den nya breda spetsen, en charm och lite halvpärlor så var kortet klart :)

På det mönstrade papperet så är det snöflingor, så för att framhäva dem lite extra så har jag lagt ett lager med Distress Stickles på dem...

Spets och charm i närbild samt halvpärlorna som jag bara inte kan vara utan :)

Insidan går i samma stil...

Sist men inte minst så baksidan med "Handgjort av stämpeln" som man själv fyller i sitt namn i.

Ja det var allt för idag.
Nu ska jag återgå till mitt frossande av rester efter dotterns sjuårskalas.

Ha det bäst alla söta
//
Maggan





No comments:

Post a Comment