Friday 26 June 2009

ÄNNU ETT KIT

Ja, då var det dags för ett paket...


Först ut - en layout. Denna gången i lettersize. Jag gillar verkligen fotot, tycker att det är det man ska se, framhäva. Den här gången heter fotografen Gittan Landhager och tyvärr har hon ingen blogg jag kan länka till.

Det mönstrade pappret som jag har direkt bakom fotot är baksidan på glitterpapper från Best Creation (GP073). Detta valde jag att göra vågigt. Den lilla metallramen fäste jag direkt med bradsen i layouten, och där i sitter min handskrivna titel.

Ett kort där jag har använt den glittriga sidan på det mönstrade arket. Byggde lager på lager med cardstocken och satte brads i hörnen.


Rub on´s från Best Creation, ROS027


Ett annat rub on´s ark med monogrambokstäver, ROS024


Stämpeln som ingår i kitet kommer från Scapa (SC2064C) och på detta kortet har jag maskat...


... som man ser här!

Slutligen blev det ett bokmärke av spillbitarna!




- - -Jea - - -

No comments:

Post a Comment