Thursday 6 August 2009

DAGS FÖR DEL 2

Den här gången använde jag mig utav mer kvadratiska mallar, så principen är egentligen densamma. Dessa mallarna är kanonbra att använda till scrapping också! Råkar du dessutom scrappa i 8 x 8" storlek så är det pricken över i!


Här blev det minsann andra papper! En gammal kollektion från Crate Papers "Baby Bee". De här papperna kommer jag nog aldrig att tröttna på. Tycker att de är alldeles underbara i färgerna... Jag har använt mig av Little One (CBE 225), Caterpillar (CBE 226), Honeycomb (CBE 229), samt ett papper som inte finns kvar hos Reprint längre - Pollen. Däremot kan jag ju glädja er som gillar dessa papper med reapriser, så ta en titt i Reprints webshop!!! (OBS! Gäller endast återförsäljare!)

Jag kämpar på med spillbitar från Kaisers K-bots. Ibland är det inte så lätt att göra kort till killar, men med dessa papperna kan det ju inte bli fel.


... och så insidan!



Även om det inte syns på datorskärmen, så är mallarna på arken olika stora. Gillar du formen så skriv ut båda arken!








- - - Jea - - -

No comments:

Post a Comment