Friday 14 August 2009

FÅR JAG LOV ATT PRESENTERA...

... vår GästDesigner Helena!


Namn: Helena Sundström
Ålder: 36
Bor: Iggesund/Bollnäs
Familj: Särbo med Ronny, mina barn Emil 20, Erik 13 och schäfern Wally
Sysselsättning: Jobbar på PappersHuset i Hudiksvall sen 1994
När började du scrappa/göra kort? Kort har jag gjort från och till i många år och scrappat har jag gjort sedan Januari 2007 då jag gick en kurs hos Åsa/Asali och Hanna/Fnyz i Bollnäs.
Vem är din största inspirationskälla? Det finns många/mycket som ger mig inspiration. Men jag utgår gärna från en skiss när jag börjar sedan brukar det komma idéer när man jobbar, när man är ute på sina favoritbloggar och olika gallerier.
Sen kan pappret i sig ge mig inspiration eller alla fina dekorationer som finns att använda sig utav. Just nu är det mycket bling-bling & swirlar som ligger mig nära till hands och gärna färgstarka papper.
Färgvalet beror på vem som skall få kortet och om det ska vara till nåt speciellt tillfälle t ex barnkalas, grillfest, bröllop, dop mm.






- - - Jea - - -

No comments:

Post a Comment