Wednesday 6 January 2010

ETT MISSFÖRSTÅND

Vi fick in ett till tävlingsbidrag till skisstävlingen som varade till nyårsafton. Bidraget mailades in till oss inom tidsramen, men till fel adress. Självklart skall
Ingrid Blom Runnman/elsamajas LO vara med i tävlingen!!!







"Jag har gjort en LO efter den fina skissen, fast när jag var färdig, så liknade den inte ursprunget så mycket som jag tänkt!!

Jag vred skissen 90 grader medsols, har använt ett foto och har flera remsor mönstrat papper + en spets under fotot, istället för rutor av papper.

Det var så fint mönster i papperet så jag har valt att förstärka swirlsmönstret med silverstickles, och bling, och fjärilarna har jag lagt på cracklepaint på.

Spetsen sitter fast med häftklammer i båda ändarna.

Papperna är Kaiser craft
Spetsen och stickles finns hos Reprint."

3 comments: