Wednesday 6 January 2010

LISAS LISTIGA BOK

DT-Liza har gjort en väldigt praktisk bok! Tror att det är MÅNGA som känner igen sig och behöver en sån här:




Lizas Listiga Bok!

Jag är en som älskar att skriva listor. Många, långa, korta, ja alla möjliga listor dräller överallt här hemma.
Betämde mig i år för att göra en listig bok! Lisas Listiga Bok helt sonika.

Köpte ett flikblock och skred till verket.
Papper kommer från Kaiser, och de heter Japonica LV125 samt Osumunda LV126.
Färgade in kanterna på pappret med Him Holtz distressdynor. DIS018 Faded Jeans och DIS015 Brushed Corduroy.
Jag satte Glossy Accents, ett 3D-lack, på vissa av fåglarna samt bokstäverna för året, för att få dem att stå ut en smula.

Bradsen är R1684 Blå Glitter Brads. Minirosorna snurrade jag till stjälkarna på, då jag tycker det ger en trevlig detalj.
Sedan satte jag naturligtvis på lite Ranger Glitterlim med, SGG027 Diamond. Utan glitterlim klarar jag mig inte!
Sedan avslutade jag med fyra olika ribbade band.

Liza









2 comments:

  1. Snyggt!! Sån borde nog jag oxå ha...

    ReplyDelete
  2. En sån hade jag oxå behövt! Alla mina lister ligger huller om buller!

    ReplyDelete