Friday 22 January 2010

STAFFLIKORT

Här kommer ett staffli kort som DT-Christel gjort med popcorn the bear och Websters papper! Hon skriver följande:
"Det är väldigt populärt att göra sk. stafflikort nu. Och jag var ju också tvungen att prova! Inne på Scrapptorget kan du hitta en jättebra svensk beskrivning.











Jag har använt mig av papper från Websters som är så fina så att det nästan inte behövs några dekorationer! Denna härliga björn från popcorn the bear är så passande då jag har en morbror som spelar golf. (Han kommer att få detta kort när han fyller år!) Jag har färglagt björnen med copicspennor och dekorerat med ett fåtal blommor. Björnen har jag ramat in med en av mina spellbinder dies och bakom ramen sitter en liten spets. Grattis stämpeln kommer från en av mina mest använda clearstampsset, BRIM 10 Hoppas att ni också vågar ge er på att göra ett stafflikort! Jag kommer definitivt att göra fler! Kramar från Christel "

No comments:

Post a Comment