Tuesday 5 June 2012

To be or Not to be an... Varning för JUL ;)

angel ;)

Har ju haft en stämpel i mina gömmor som jag inte kommit mig för att använda.
Eller, rättare sagt två, och så plötsligt... PANG!
En ide slog ner som en blixt.
Det var ju så här jag ville ha det!

Cardstock i vitt och två olika lilanyanser och sedan på det ett lager med Reprints julpapper ;)
Jag hade ju lovat att det inte skulle bli mer jul, men det här är ju jul men ändå inte ;)
Stämpeln med en ängel är en liten trämonterad julstämpel som jag personligen inte tycker är bara för julen.
Nej, den är ju så söt att den måste få komma till användning oftare än så ;)
Den söta ängeln är färglagd med Spectrum Noir efter att ha stämplats med Mementodyna på 4cc-papper.
Textstämpeln är ur Reprints egen kollektion och är ju bara så bra.

Se bara så sött papper det är.
Och nog passar det till annat än bara jul ?

Textstämpeln är även den stämplad med Mementodyna.
Och den dynan måste jag säga är den bästa jag provat!
Se bara så bra det blir, fast det är en mönstrad cardstock jag stämplat på.

Blommorna är från Reprints egen serie och har blingats med lite Distress Stickles.
Glittriga blingisar och en ros sedan fick det vara bra ;)

Söta ängeln som visst heter "Gustav".
På vingarna är det lite Distress Stickles.
Runt hela motivet så var det tänkt att det skulle vara en söm, men se maskinen ville inte som jag, och helt plötsligt så var det stygn utan tråd.
Så så fick det bli.

Mja....
Ett annat perspektiv på det hela ;)

Ja så var det inte så mycket mer att orda om.
Har jag glömt nåt?
Jo banden...
De fina satinbanden med prickar kommer så klart från Reprint de med ;)

Nu hoppas jag att jag har inspirerat till att söka genom julsakerna för att hitta somriga alternativ.
Baksidor och så brukar gömma oanade skatter ;)
Ha det gott på er alla:)

Kram
Maggan

Ps. Och idag så är det bara 6 månader och 19 dagar till JULAFTON ;)
*fniss*




No comments:

Post a Comment