Sunday 7 April 2013

En stilla höstmorgon

Detta fotot är taget en tidig höstmorgon för ett par år sen när dimman fortfarande låg kvar över vattnet efter natten. Magiskt, eller hur?!

This photo was taken an early autumn morning for a couple of years ago when the mist still remained above water after night. Magical, is´nt it?!


Jag har använt mig av ett par olika mönstrade papper som kommer ur förra vårens kollektion New England Collection. Jag gillar den lite rustika känslan i dem. Jag har sandpapprat kanterna på fotot och pappret, samt etiketten. Några blommor, lite guteband och vanliga häftklamrar.

I've used a few different patterned papers coming out of last spring's collection called New England Collection. I like the slightly rustic feel of them. I sanded the edges of the photo and the paper, and tag. Some flowers, some cloth "ribbon" and ordinary staples.



Snöret i etiketten har jag repat upp för att det ska spreta lite.

The string in the tag, I scratched up to get a worn look..


Nyckeln är en stämpel som jag sedan klippt ut och lackat med Glossy Accent.

The key is a stamp which I then cut out and coated with Glossy Accent.

Välkommen att inspireras! Varma hälsningar - DT Liza

Blommor:  ROS107-Små, blommor av guteväv, pappersblomma
Övrigt: glossy accent, snöre, dyna pinecone, häftklamrar
Stämpel: CSR1021 The Future

No comments:

Post a Comment