Tuesday 2 April 2013

Lite raddirajraj på en tisdag

Hade det kunnat bli om den här flaskans innehåll hade förtärts, men inte det inte.
Det här var en present till en 65-åring från mina föräldrar.

 Då jag gjorde flaskkortet hemma så fick det hänga på en gammal glöggflaska.
Har nippran på att spara fin a flaskor som kan gå att hälla nåt annat i och ge bort, eller så bara spara i en skåp hemma för att ta plats... ;)
Nåväl.
Själva kortet har jag skurit ut med min Cameo, och så även namnet och siffrorna.

Damen som skulle ha presenten hette något så annorlunda som Regitze.
Härligt namn på en härlig dam ,som jag hoppas uppskattade det röda vin som åtföljde mitt alster.
Jag har använt mig av Reprints eget änglapapper samt cardstock.
På det utskurna så har jag lagt ett lager med silverglitter och sedan Glossy Accents.
Swirlarna är utstansade med en die fån Mr Holtz och sedan är det blommor och åter blommor från Reprints kollektion. En hattnål pimpar det hela.

Tja...
Bara från ett annat håll ;)

Ha en härlig vårvecka.
Här är det baske mig VÅR även om det är -10 på nätterna :)

Vårkram till er alla
//
Maggan


No comments:

Post a Comment