Sunday 23 June 2013

Kom på kalas!

Nu är sommaren här! Och vad är väl bättre än att få bjuda sina vänner på en mysig grillkväll. Här har jag gjort ett inbjudningskort som andas sommar.

Summer is here! And what could be better than to invite your friends for a nice barbecue. Here I have made an invitation that breathes summer.


Jag har använt ett av Reprints fina papper, vilket inte behöver så mycket dekorationer. Jag har stansat ut en cirkel av vitt cardstock för att rama in kuvertet. Det har jag också stansat ut av baksidan av samma papper som jag har som bakrund.
Några blommor förhöjer sommarkänslan och en liten trollslända fick hänga i kuvertets lock.

I have used one of Reprints wonderful papers, which does not need much decoration. I punched out a circle of white cardstock to frame the envelope. I've also punched out the envelope of the back of the same paper that I have used as a backround.

Some flowers enhances the summer feeling and a little dragonfly is hanging in the envelope flap.



Inuti kuvertet finns ett litet kort som är stämplat med en inbjudan. Kortet får man lätt ut genom att dra i bandet.

Inside the envelope is a small card that is stamped with an invitation. The card may be easily removed by pulling on the strap.



Jag önskar er många mysiga grillkvällar! Kram, DT-Liza


Papper: RP0072 Birdie Darling , Cardstock CC730 Mystique , CC770 Avalanche
Blommor: GAR006 Gardenia Grey , ROS107-Små , blomma med sten
Stämpel: Inbjudan (Karin disajn)
Övrigt: Stämpeldyna VS174 Charcoal , Dies Sizzix - Envelope 656557 , Circles 657551 , band ,
R3017 Metal Charms Slända

No comments:

Post a Comment