Tuesday 5 November 2013

Julafton än 49 dagar bort...


Som den julnörd jag är, så har jag givetvis laddat hem en app till min mobil, som visar precis hur många dagar det är kvar till julafton.
Och idag kan jag meddela att det är 49 dagar kvar till den rödklädde mannen kommer på besök.
Innan dess så måste julkorten vara klara, och här har jag kommit ett kort närmare att vara klar...

Reprints fina papper i A4 har kommit till användning igen.
Till det, en av deras superfina stämplar, med texten till en av mina absoluta favoritjulsånger :)
Bing Crosby och sången "Have Yourself a Merry Little Christmas".


En av de fina blommor som kommit in i sortimentet samt ett vitt blad som chalkats brunt...


Och insidan.
Enkelt med vit cardstock och bara en liten kant av det mönstrade papperet som skymtar fram.

Allt som använts på kortet finns hos Reprint, utom dien som jag använt till hörnen...

Till nästa vecka, bamsekram till er alla :)

//
Maggan


No comments:

Post a Comment