Wednesday 27 October 2010

Blinka lilla Stjärna

Hej.
Den här stämpeln med den lilla ängeln och texten "Blinka lilla stjärna",har fått pryda framsidan på ett julkort som jag har gjort.
Det mönstrade papperet är från Best Creations Inc (GP428). Och är egentligen baksidan på ett väldigt vackert papper, men jag tyckte den passade så bra till detta tema.

Ängeln är stämplad med Distress Ink Weathered Wood
och sedan har jag penslat på med Perfect Pearl silver bakom Ängeln.
Så här ser kortet ut på insidan. Swirlarna är utstansade ur dies från Tim Holtz.

Så här ser hela kortet ut på insidan.

På vänster sida har jag satt ett band och trätt in ett presentkort.
Kanske någon som önskar sig Scrapbooking ;)

Snöflingorna är av papper, som jag har "doppat" i Watermark Stamp pad och sedan embossat i White & Silver Sparkle. Det blev riktigt glittriga snöflingor.

Allt material hittar ni hos Reprint.
Önskar er alla en riktigt trevlig onsdag,
kram Anna A







No comments:

Post a Comment