Tuesday 22 March 2011

Grattispåse...

Hittade en mall som jag ändrade på så den skulle passa mig ;)

En liten söt presentpåse att stoppa en liten present i.


Basen utgörs av cremefärgad cardstock som jag chalkat kanterna på.
På detta limmade jag bitar av ett underbart papper från Graphic 45, Loves Labyrinth.
Handtaget (som ser snedare ut än vad det är) är utstansat med en Word Window Punch.
För att hålla ihop "påsen" så klistrade jag fast små bitar kardborreband.


Grattisstämpeln har jag embossat i koppar för lite vintageaktig look och sedan punchat ut med Spellbinders.
Under så jag har stansat ut en scallop cirkel med en annan Spellbinder, och använt mig av baksidan av det mönstrade papperet.
Swirlarna är från en QK-die och sist men inte minst några rosor som även de är lätt chalkade.

Ha en fortsatt bra vecka på er!
Kramar Maggan

No comments:

Post a Comment