Sunday 25 May 2014

Återanvändning

Jag tycker att det är så kul att återanvända förpackningar, så här kommer en till. I denna ask har det legat småsaker från Tim Holtz, jag tror att det kan ha varit Washers eller brads...
Här har jag använt baksidan på ett av Reprints papper, stämplat och embossat hörnen och tryckt dit en grattishälsning.

I think it is so fun to reuse the packaging, so here comes another one. In this box were small items from Tim Holtz, I think it might have been Washers or brads... 
Here I have used the back of one of Reprints papers, stamped and embossed corners and then stamped a congratulation greeting.

I "bubblorna" har jag satt dit 3D-stickers vilket gör att de poppar ut ännu mer. En snygg effekt tycker jag.

In the "bubbles" I glued some 3D stickers which make them pop out even more. A nice effect, I think.
 

Tack för idag! Kram DT-Liza

Thanks for today! Hugs, DT-Liza


Papper: RP0081 Summer wind
Stämplar: OM2060I Grattis på födelsedagen, CSR1021 The future
Dekorationer: 3D stickers glitter, band
Övrigt: Återanvänd ask


No comments:

Post a Comment