Tuesday 21 December 2010

Jultags...

Jag ÄLSKAR julen!
Och det blir många julklappar i vårt hus.
Ja inte stora och dyra, utan små och gärna skämtsamma.
Ja såna som tanken är större än siffrorna på kvittot man fick :)
Blir det många klappar så behöver man många etiketter med.
Och här kommer några...
 
















Alla är gjorda med en blank tag underst.
På det så har jag stämplat en av Reprints härliga julstämplar med distresser i olika nyanser och sedan emossat med clear embossingpulver.
Massor med distress och lite swirlar runt tagsen.
Swirlarna är egentligen en julstämpel med texten"God Jul" men jag har bara använt kanten på G:et.

Sist men inte minst så är det lite dekorationer i form av små bandsnuttar och annat skojsigt jag hittade i gömmorna. Allt material hittar ni hos Reprint.

Från mig till Er alla.
Ha en härlig underbar jul!

1 comment:

  1. Jätte fina tags.
    Och asken du har gjort i det tidigare inlägget, är helt underbar.
    Önskar dig en riktigt God Jul,
    Mvh Anna A

    ReplyDelete