Wednesday 29 December 2010

Nyårslöften

God fortsättning.
Hoppas att ni alla har haft en trevlig jul.
Nu är det dags för nästa stora helg; Nyår.
Och det hör ju till att ha nyårslöften.


Här har jag gjort en annorlunda bok att spara mina nyårslöften i.




Insidan av boken ser ut så här.

Jag har stämplat på några tags, som jag sedan kan skriva nyårslöften på.

Allt material hittar ni i Reprints sortiment.
Nu vill jag önska Er alla ett GOTT NYTT ÅR, fyllt med en massa roligt scrappande.
kram Anna A

1 comment:

  1. Nej men HALLÅ!
    Det är ju precis vad jag har sökt!
    Hade tänkt altra en bok, men...
    En hel bok för de vanliga få löftena...
    Gå ner i vikt, börja motionera etc...
    Njaeee
    Men det här var ju precis vad jag sökt...

    Hur har du gjort?
    Kramen
    Maggan

    ReplyDelete