Tuesday 6 September 2011

Alco Inksens nya hem...

Jag har en viss hatkärlek till Alco Inks.
Det går att göra så mycket fint med dem, men jag har sällan lyckats.
Flaskorna köps, samlar damm och sedan säljs de när jag retat mig på dem tillräckligt länge.
Men nu ska de "gömmas" undan ;)


I have a sort of hate love to my Alco Inks.
There are numerous possibilities to make the most beautiful things with them, but I have rarely succeeded with them.
The bottles are bougt, put on a shelf to act as dust busters and then they are sold when I have seen them unused for to long.



Jag har tagit en rund pappask och klätt in med svart och vit cardstock och sedan på det ett lager med prickigt papper från Websters Pages "Lifes Portrait- Reflections".
Bokstäverna är utskurna från ett papper från jag tycker mig minnas var Bo Bunnys.

I have taken a round paper container that I mounted black- and white cardstock. On this i mounted a layer of Websters Pages "Lifes Portrait- Reflections". The letters are cut from a paper that I belive was from Bo Bunny.

Prickar, prickar och åter prickar :)

Dots, dots and even more dots :)

På locket så sitter det ett utskuret bladverk och en blomma som fått ett lager prickig tyll under sig.
Lite bling för att "blinga" upp det hela :)

Jag älskar att klä in askar och burkar :)

On the lid I have placed a leafy swirl and a flower with some dotted tulle under.
Last but not least some pink chrystals to pimp the lid :)

I love to alter boxes and jars :)


Ha en bra vecka så ses vi :)

Have a great week :)

//
Maggan

No comments:

Post a Comment