Sunday 25 September 2011

And another one ...

Jag fortsätter söndagseftermiddagen med ännu ett kort i "otraditionella" färger, med papper från Kaiser Craft. Här har även den gamla trotjänaren symaskinen fått jobba lite. Jag har lite svårt att få till trådspänningen när jag syr i papper, men det är väl bara att prova sig fram! Tips mottages tacksamt ;)

Let's continue this Sunday afternoon with yet another Christmas card in "un-traditional" colours, with papers from Kaiser Craft. I also used my old sewing machine on this card, but I find it quite difficult to get the adjustments of the thread just right when sewing in paper. Any tips are appreciated ;)



Stämpeln med julkulan finns i flera varianter, här har jag använt både en tom och en mönstrad kula för att få lite effekt när jag maskade ihop dem.

The stamp with the Christmas ornament comes in different styles. Here I used both a clear and a patterned one, just to get a nice effect when I masked them.



Material used:

Stamps: Julkula med ornament, Julkula blank
Sentiment from stamp set Millas Rudolf
Embossing powder Red Sparkle
Ribbon Mossgrön med prickar

xox,
DT-Ulrika

No comments:

Post a Comment