Friday 16 September 2011

Presentation.

Erika Hansson


Info: Ja som sagt så brukar jag se att under en presentation så kan folk lägga upp bilder på sig själva för att andra så få ett lite bättre perspektiv om vilken person dom läser om. Så jag hoppas den här ska underlätta lite ;)

Först och främst så vill jag bara tacka Reprint för denna underbara möjlighet och att dom trodde på mig så pass mycket att jag fick en plats i deras härliga team!

Mitt namn är som sagt Erika (21år) och jag bor i Västerås dit jag flyttat för att studera. Jag har scrappat i snart ett år, det började runt oktober förra året då fick jag en snilleblixt att jag skulle börja göra egna julkort! Fenomenal idé tyckte jag och så blev det....men de blev inte bara julkort, för efter ett tag märkte jag att det är lite trist att sitta och göra samma sak hela tiden...så jag började med en massa annat smått och gott och det ledde (helt enkelt) till där jag befinner mig idag! Nyinflyttad till Västerås, ny student på Mälarakademin och ny DT för Reprint. Kan livet vara bättre? ;)

Jag kommer att blogga för er här under fredagar så då är det bara att hålla utkik efter mina alster :) Hoppas ni gillar det ^^

1 comment:

  1. Såklart ska jag följa din blogg , vännen :) Du skapar ju så fina alster ! Lycka till som DT KRAM !Angelica

    ReplyDelete