Wednesday 5 October 2011

Norrlänningar i Ullared...

Att fara till Ullared är ett äventyr på mer än ett sätt. Inte nog med allt fint man ska kika på, allt folk man ska trängas med... Man ska ju hålla reda på sin vagn med alla fynd också. Det här är min lösning på det...


Jag stansade ut tre tags med en die från Tim Holtz. Sedan klädde jag dem med pappersbitar jag hade över.


Den första blev i färgerna svart och vitt.


Den andra kläddes med ett papper från Websters. Ramen stansade jag ut med samma die som tagen.


Den sista blev i brunt...


Så här ser min ut där den sitter på vagnen.


Och alls på rad...

Nu ska jag shoppa vidare, 110 mil hemifrån.
Och tyvärr så fungerade den mobila uppdateringen som den skulle, så jag bloggar en dag för sent...

Ha en bra vecka...

No comments:

Post a Comment