Saturday 22 October 2011

Till svärmor

Som jag lovade förra veckan så kommer jag idag att visa ett kort som INTE har jultema.

Min kära svärmor går i efterlängtad pension om två veckor och vad passar inte bättre än den här stämpeln på kortet:

111022-036

Stämpeln kommer från s.w.a.l.k./Crafter´s Companion som gör jättemånga gulliga stämplar – hoppas att du inte har missat dom….Förkortningen s.w.a.l.k. står för “Sealed With A Loving Kiss” och det tycker jag är så charmigt!

Jag har färglagt farmor med distress ink. Glasögonen är ifyllda med Glossy Accents och klänningen och fjärilarna har fått lite glitterstick på sig.

Här kommer en materiallista på de Reprintprodukter som jag har använt:

  • Stämpel från s.w.a.l.k. SWST-GRAN
  • Papper från Welcome Home collection pack från BoBunny
  • Blommor BLOM05
  • Halvpärlor R0794 Vita Pearls
  • Band 3432520-631
  • Brun cardstock CC680/50

Ha en underbar lördagskväll! /Carina

1 comment:

  1. Ha,ha vilken härlig stämpel!! Tycker nog att hon är lite lika farmor G!!?
    Kraaaamen //N

    ReplyDelete