Thursday 19 January 2012

A camera in 3D

Jag har gjort ett kort i form av en kamera.
Stämpeln är en Flower Fairys.

I´ve made a camera shaped card.
The stamp is a Flower Fairys.


Jag använde en bubbla från en tom förpackning
att sätta över motivet. Jag har satt fast den genom att
göra ett hål i pappret så kanten på bubblan hamnade under.

I´ve used an empty plastic box to put over the motive.
I´ve made a hole in a paper and put the edges under the paper.

I bubblan har jag lagt ett material som man kan skaka runt.

In the plastic bubble there is some material you can shake.

Jag har använt massor av rosor, lite rhinestones och en metallcharm.

I have used lots of roses, some rhinestones and a metal charm.

Kompassen kommer från Tim Holtz klistermärkesblock.

The compass is from Tim Holtz Stickers stack.

Brads, metal charm.


No comments:

Post a Comment