Monday 23 November 2009

DT-CARINA D







Namn på internet: Carina
Namn: Carina Delander
Ålder: 43 år
Bor: Helsingborg
Familj: Är gift och har 2 killar som är 16år
Sysselsättning: En egen webbshop som säljer scrapbooking
När började du scrappa?: År 2006
Hur kom du i kontakt med scrapbooking?: Det var min syster Nilla som jag har min blogg tillsammans med. Hon har alltid ritat och pysslat så det var hon som fick mig att börja, något som jag inte ångrar idag.
Vad gör du helst: kort eller layouter?: Jag gör både och fast det blir nog mest kort.
Hur skulle du beskriva din scrapstil?: Har väl ingen speciell stil tycker om att prova det mesta.
Vilket format scrappar du helst i?: LO ska vara 30*30 cm kort gör jag 15*15cm.
Vilken produkt kan du inte leva utan?: Tim Holtz är väl den produkt som är med på de flesta saker jag gör.
Vem är din största inspirationskälla?: Har ingen speciell. Det finns så många bra inspirationskällor på internet.
Vilken blogg besöker du dagligen?: Jag googlar mycket därför är jag väl inne på de flesta bloggar som jag hittar. Jag tycker om camillas blogg från magnolia.
Hur går du tillväga med en ny layout?: Det varierar ibland går jag ut efter hur fotot är med färger, eller så väljer jag papper och dekorationer först och letar efter något bra foto som passar till det.
Hur många layouter scrappar du ungefär i månaden?: Jag scrappar ungefär 2 LO och 4 kort i månaden.
Hur mycket tid lägger du ner på scrapbooking?: Nästan hela dagarna som en arbetsdag eftersom jag har webbshopen också.
Hur kommer vi att se att det är du som har skapat på bloggen?: Har väl inget speciellt kännetecken , fast jag tycker om när det är mycket dekorationer på korten eller LO.

No comments:

Post a Comment